illa!

Hoho
klockan är 19:13, det är knäppt! ;s känns som den skulle vara typ 3-4?

Vaknade vid 10? Jag, Emma och Monk satt och i köket och försökte reda ut gårdagen, haha!
Fyfan igår var det illa! riktigt illa :S Jag visste knappt vad jag hette, haha! cyklade runt i villa stan inatt och ja.. haha sjukt!
Så jävla illa, vid 01 ringde jag monk eller monk mig och hon var jätte ledsen och sa att hon tappat bort hennes mobil och jag var jätte ledsen och sa att jag hade tappat bort min hemnyckel+plånbok.
Vi träffades och var arga tsm, haha satt i Markus bil och försökte komma på vart min hemnyckel kunde hålla hus..
Till slut kom jag på att den måste vara hos Carl Henrik så vi åkte till max och hämtade han så åkte vi hem till han och där, inne på toaletten stog min älskade påse med plånbok och hemnyckel.
Haha, den lyckan!
Sen var vi super glada och åkte till mig ;D
haha.

Men Monks mobil fann vi inte :( den är borta, lite surt!
men imorse åkte monk o emma  till valbo och köpte en ny fon till monk ;P  haha
och jag och oscar sov vidare och vaknade för någon timme sen.

Nu är jag nyduschad och frääsch igen, skönt!
Emma & Monk är på väg hit :)
så ska vi ner på ica och shoppa tacos : )
sen ska vi myyyyyyyyysa hela natten lång tror jag :)

--------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0