Ångest.

Jag kan inte fatta att imorgon ska jag till skolan, jag ska sitta med Sps2 och ha lektioner, det går inte in..
Jag har inte tänkt på skolan under hela sommaren just för att jag inte har vetat hur jag ska göra och för att det kännts grymt jobbigt. Så jag har slagit bort tanken varje gång det kommit på tal om skolan.
Men nu är det bestämmt, att jag ska gå om och gå sam...
Haga ringde från skolan idag och sa att jag från och med imorgon tillhör Sps2.
Är blandade känslor inför det. känns skönt på ett sätt, men ändå åt helvete.
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig och att det kommer gå bra.


Och eftersom att jag nu ska gå sam och inte ekonomi så måste jag lämna tillbaka min dator imorgon...
Det känns surt! Har ju inte köpt någon ny än..   får snylta på Orres dator tills jag har en egen (:
Så blir sista gången jag skriver från denhär datorn nu.
Fast det är ju iofs bra, så jag tar mig i kragen och köper en ny för den här suger ju egentligen ;o

Kul att min q tangent har losstnat :(  Undra vad det kommer kosta?
Och så har jag tappat bort min tag till skolan så man får mat osv, undra vad det kommer kosta?
Surt surt..

Aja Godnatt och önska mig lycka till med skolan, det kan verkligen behövas.

Usch vill inte vakna imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0