Fullspäckat schema! (y)

Tjing!
Vilken fullspäckad dag det varit! =) sånt gillar vi (y)
Vaknade som vanligt imorse, suuuuuuper trött, orkade inte ens ta bort gårdagens smink och sminka om mig, så jag klädde på mig och gick som jag såg ut, haha! aja..  skolan som vanligt, naturkunskap & spanska sen kom min far och hämta mig vid skolan så åkte vi hit och hämtade mamma så åkte vi ner på pappas jobb, så skrev jag skyltar ;D mamma skulle egentligen skriva..  men jag tog över (y) dom blev fan bra ändå, det är såhär att min far ska ha loppis i helgen :) äntligen! ingen ingen kan förstå hur mkt saker min pappa har, det är nå helt jäla sjukt... så får hoppas att lite saker försvinner under helgen iaf ;D när skyktarna var klar fick vi skjuts hem, så gjorde jag egen burger (y) sen tog jag 2 bussen till city, träffade Pers :) så gick vi och köpte tågbiljetterna! haha det skulle vi ha gjort igår somsagt och även någfra dagar innan de..  men bättre sent än aldrig, så nu är dom köpta! Sthlm på måndag ;) ska verkligen bli skoj! var himlans länge sen jag var där sist! måste vara mer än ett halvår! så får det inte bli..  saknar mina sötisar super mkt!
Iaf sen gick vi och köpte skorna :) som jag la undan...  dom blev inte heller köpta igår :p  är så nöjd med dom! :) ska visa bild sen, sen kikade vi vidare och på gina fick ett super fint linne och ett vanligt vitt line följa med hem (y) och på h&m lite strumpbyxor (y) alltid bra o ha, dom går ju sönder efter en kväll ;s sen blev vi lite sugna på godis (a) så vi köpte några hekto (y) haha.. sen blev vi törstig så vi köpte vatten, intressant? haha aja sen satt vi oss på en bänk och njöt av våren! underbart! :) våren får mig verkligen på bra humör, dom flesta på bra humör.

Påvägen hem hämtade jag ut mitt paket som kommit ;D jag beställde en grej häromdagen ;) och bäst att det funkar! uuuh va arg jag kommer bli annars, eftersom att grejen inte precis var billig.. för att vara en sån grej, haha vad dryg jag är.
Det jag pratar om är en tandkräm :D
Efter det gick jag hem och satt mig här, så ringde Alex och sa att han ska till Tyskland imorgon ;| tråkigt tycker jag :/ för han ska va borta i kanske en månad :o men han kom iaf hit och sa hejdå :) så jag tog 20 bussen till stan och träffade Sandra & Emma så hämtade Alex upp oss så åkte vi till max ;b för han & Anna skulle äta.. sen skjutsade han hem oss :) och nu sitter jag här bara..  ska nog borsta tänderna nu och sen soova :) tusan vad skönt det ska bli! Älskar verkligen att krypa ner i sängen o bara somna :) mums så skönt det är!

Nu blir dethär väldigt tråkigt att jag inte har nå bilder för dagen, men jag orkar inte fixa det nu, men jag gör det imon :)
när jag nu ska få tid till det....


Börjar 08.30 imon sen funderar jag på att åka till pappas jobb ist för dom efterföljande tråkiga lektionerna..  och se hur det går med loppisen ;b är jag kvar i skolan slutar jag 15.20 och 16.00 ska jag ta bussen till stan så ska jag följa med Sandra, Bo & Inger (Sandras mormor & morfar) till Pitcher´s så ska vi äta mat (a) sen ska vi möta upp Emma innan 18 och åka till mig och färga Emmas hår! ;) vilken färg tänker jag inte avslöja :D men det kommer bli snyggt!
Efter det är det Talang som gäller ;) och när det slutar kommer jag vara super trött och hopp i beden! ;p
Fullspäckad dag helt enkelt, det gillar vi skarpt (y)

Känns som att från och med imorgon fram till Onsdan när vi börjar skolan efter lovet..  vilket är om 13 dagar är det fullspäckat schema som gäller, varenda dag är planerad, nästan in i minsta detalj ;) haha! aja det kommer bli grymt!

Nu ska jag fan sova, och bra gjort om ni orkat läst ända hit! ;D
Natti!


____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0