Min påskhelg (:

Okej jag tar min lilla redovisning av helgen nu :)

Jag och Sandra kom ju hem från Sthlm i torsdags, då tog jag bussen hem och Sandra bussen till sig, så packade jag upp väskan och packade den med nytt, och efter en timme tog jag bussen tillbaka till stan och mötte Sandra så gick åkte vi upp till Frasses och köpte mat, hade aldrig ätit där förr så vi testade det, och naa ingen höjadare! MAX är helt klart min favvis när de gäller burgers ;b haha iaf, så tog vi med oss maten och åkte hem till Sandra :) vi åt maten och sen snyggade till oss, sen städade vi lite och så kom Emma :) så fixade vi klart allt, sen började vi med alkoholen :) och vattenpipan (y)  bra tag sen vi använde den innan denna dag.. aja hade iaf mys :) sen tog jag 12 bussen ner på stan och träffade Svan så blev det slick! och vilket drag det var där! helt sjukt mkt folk..  fick stå i kö i säkert 30 min ;o träffade på trevligt folk o så där inne :) sen när det stände var det världens bråk utanför ;o helt galet.,.
slutade iaf med att jag tog bussen tillbaka till Pers för sömn :) Henns mormor o morfar var i stugan så jag intog deras rum (y) där jag var bosatt i 3 dygn, hade min dator o sådär, mys :)

  Dåligt med bilder från dagen/kvällen :p


Fredan minns jag inte när vi vaknade eller vad vi gjorde? hum.. det var nog så att jag städade från gårdagen och Sandra låg i sängen och jag gjorde mackor osv till henne, super snäll jag! sen tog vi bussen till stan, ja det måste vi gjort för vi åt iaf mat på american pizza place, eller vad fan det heter.. mums! sen gick vi till konsum och köpte läsk & nötter :) så tog vi bussen till Sandra, duschade och så kom Emma efter en stund :) så snyggade vi till oss och inväntade några flickor från Emma&Sandras klass, dom kom vi halv 7 om jag inte minns fel, så blev det alkoholintag och pipa, mkt trevligt :) sen vid 9-10 kom Tomas och Pontus och en stund efter dom kom Martin, och hans två vänner och efter dom kom tre pojkar till som jag inte vet vad dom heter och sen kom två flickor om dom inte var fler? var iaf mkt  trevligheter :) blev singstar o grejer, sen åkte flickorna och dom där tre pojkarna någongång under kvällen och några av tjejerna från Sandra&Emmas klass och resten fortsatte ;p Det sista folket åkte hem strax innan 06 på lördag morgon..  då var jag pigg efter allt skratt  som dom bidragit med :p eller alla åkte ju hem hem en viss person somnade ju på toan under kvällen som sov kvar ;) haha...  och så en till prick sov kvar. somnade väl strax efter 06.. kan inte beskriva kvällen med nå annat än mktmkt trevligt :) så kul och träffa nytt folk!

   
   

Lördagmorgon vid 11 åkte pojkarna hem och jag gick upp, mådde som skit, brukar jag inte göra, måste berott på pipan somsagt.. som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag och Sandra tog iaf 2 bussen till min far :) där vi hjälpte till med maten, sen kom Ylvie dit :) och senare kom Stefan så åt vi påskmat, mkt gott :) så blev det en återställare där, lika bra det! snaps är ju en självklarhet till påskmaten? gick lite trögt i början men det löste sig sen, haha! blev en hel del glas vin och så fick vi någon vad heter det? det smakade som doolyes men det var nå annat, dyrare ;) haha..  gott iaf!
var så trevligt där så varken jag eller Sandra ville åka därifrån :p trots att vi hade bjudit folk till Sandra och skulle ta 19 bussen.. men den hann vi inte med, så hann vi inte med 20 bussen heller och 21 bussen ville vi inte ta för det var så trevligt, så tänkte vi ta 22 bussen, men då ringde precis Henke och erbjöd sig skjuss, perfekt! :) så Emma kom över till min far så kom Henke sen, så stannade dom ett tag sen fick vi skjuts hem till Sandra av han :) så stannade han åxå kvar och utanför Sandra satt lite folk och väntade ;'D haha.. äh fint folk kommer alltid sent ;) blev en repris från gårdagen kan man säga eller ne det kan man inte, men det var trevligt iaf ;D slutade med bastu osv, och att två prickar sov kvar, tror vi somnade någongång runt 4..

   
  


Söndagen vaknade jag när pojkarna åkte vid 11, så väkte jag Persson, stackars Persson som inte mådde nå bra
:( så jag städade o hade mig, sen packade jag ihop mina grejer och Pers vaknade till så åkte vi ner på stan, haha fyfan hur vi såg ut! kan inte vart en vacker syn, gick iaf till apoteket dirr och köpte ipen (y) och sen burgers på donk och en mer (y) det satt fint, sen satt vi på en bänk och njöt av solen :) tills Sandras tåg gick 14, så åkte jag hem och packa upp och duschade sen gick jag över till min far och åt lite påskmat och mös i solen på balkongen :)
Sen blev det inte så mkt mer med dagen, är verkligen super nöjd med helgen! :)



_______________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0