Pluspoäng till Liljeqvist (y)

Kan ni tänka er att det blev en vit kväll för Liljeqvist trots alls :D
jag tycker att det är jätte bra för och vara mig så jag är lite stolt. (y) haha
Var ju somsagt inte riktigt taggad från början så..   vi bestämmde att vi skulle på bio ist, var faktiskt sugen på och gå på bio, men sen vände det och jag blev sugen på alkohol, riktigt sugen ;o men sen la det sig..  och så stannade jag hemma med mamma & Kattis och kikade på talang ist :) mys! älskar min mamma nå obeskrivligt mkt, hon är fan bäst! <3
Skulle aldrig kunna leva utan henne, all min kärlek till min underbara mamma! <3
Behövde verkligen vara hemma och ta det lugnt.. känner jag. Var ju faktikst en 3dagars förra veckan.. osvosv.
Så är jag fortfarande trött  sen alla sena nätter under veckan.. ska bli skönt och få sova ut imorgon :)
mamma sa nyss att det blir jätte fint väder imorgon, då ska jag sätta mig på balkongen i solen och äta frukt! det ska jag fan göra! :D och kanske tillomed ta en liten promenad? fast det lät väldigt väldigt jobbigt.......... ;o haha aja.
Sen hörde jag något om fest? men jag vet inte jag.......... ;o ;) haha.
__________________



Fick nyss veta att min farmor & hennes mans hund inte finns nå mer :'/
att dom tog bort henne idag, pga ett stort tumör i magen.
Usch var hemskt! lilla lilla Molly! Jag får tårar i ögonen.. och då var det ändå år sedan jag träffade dom..
Och stackars min farmor & Lennart! hur f*n ska dom gå vidare utan lilla Molly...  hon var ju så söt! världens snällaste!
Hon skulle fylla 13 i sommar. RIP lillalilla Molly <3





Min älskling <3
_____________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0