Underbart väder!

VILKET UNDERBART VÄDER! :))))))))
Solen gör mig verkligen på strålande humör ;D
Kände bara för att INTE ha mina varma skor idag, så jag tog för första gången i år på mig mina vita tygskor :)
och till det mina chinos och en grå tunika + skinjackan! :) lycka!
Hoppas verkligen att jag inte behöver ta på mig reebok skorna på några månader...
Hoppas verkligen att våren är här för att stanna! :) fast.. det hade ju inte skadat om det var liiite varmare ;) men somsagt ska verkligen inte klaga, med tanke på att det HAR kunna vart snöväder...

Iaf så började jag 12.00 idag, vi lyssnade på en tjej som pratade om anorexi & bullemi, som hon själv haft.. intressant! Och så slutade vi efter en timme, så jag tog bussen hem och nu sitter jag här :p
Väntar väl på att Sandra ska vakna och att pappa ska höra av sig så jag ska få lite money så ska jag köpa ett par svarta pumps jag hittade igår :) det var verkligen kärlek vid första ögonkastet..  (y)

Fresten så köpte jag kläningen, kjolen, jackan och boleron igår (y)

Sen får vi se vad som händer mer under dagen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0