Underbart väder! :)

Hallå :)
Imorse stängde jag av klockan när jag insåg att jag var trött och inte orkade sitta på en tråkigt turism lektion så jag sov vidare och blev väckt av att Pers ringer 08:42 men då var jag pigg och inte kunde somna om :b lika bra det.. man kan ju inte sova bort den här fina dagen! :) strååååålande sol ute :) vilket betyder att jag är på topp humör!
Har nyss duschat och börja skiva en pack lista för kryssningen imorgon + Sthlm så jag inte glömmer något :D men Pers ska hjälpa mig med kläder sen, det är super svårt! Tänkte att jag sa testa kläningen nu med skorna o så, och hoppas att det ser bra ut! Annars vet jag inte vad jag gör..

Efter det ska jag åka ner till pappas jobb :) se hur det gå på loppisen.. 
Vi hörs senare och UT med er i solen :)




______________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0