superkväll! :)

Igår slutade dagen, kvällen och natten helt annat än tänkt^ ;b
Jag & Monk tog 3 bussen ner på city, så skulle vi kika kläder men det hanns inte med.. vi åkte till Polhem för Monk skulle hämta sin studentmössa men vi fann den inte :( sen kom Monks snyggbror och far och hämta oss så åkte vi en sväng, sen gick vi till waynes och åt kycklingsallad :) riktigt gott!
och väl där tänkte vi att, vad gott det skulle vara med lite alkohol.... 
vi tog bussen till mig :p tog fram vinflaskan så blev det ett par glas var..  sen åkte vi till min far en sväng, fick pengar (a)
sen tog vi halv åtta bussen till interpool ;)) så blev det vin där..  så kom Sofia :) kikade fotbollen och mös :)
strax innan halv 10 gick jag & Monk vidare till Monks pojke och hans vän ;) så blev det mer vin där..  och kika fotbollen ;D
efter det kikade vi film (: tills vi blev trötta...  slutade med att vi sov kvar där :p

Kan ba säga att det var en riktigt riktigt trevlig och rolig kväll! :):):)
som verkligen inte var planerad :p haha..  allt ba blev o ja bra blev det :)
impulssaker är roligt och ska ske oftare ;)
kvällen får lätt 5 toasters!
men alkohol på en tisdag? haha..  inte bra! men äh lite vin har väl aldrig skadat ;)


Vaknade iaf 08.00 imorse av att mobillarmet ringde :p då blev det bara att bege sig mot bussen och hem (:
sen iväg till skolan till 12..

Känner nu hur trött jag är, så ska sova, blev  ju inte så mkt till sömn inatt, men jag klagar inte, var riktigt trevligt :)
snart igen så, MOnk ;)))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0