Super helg! :)

Är riktigt trött och seg, sliten med andra ord!
Men det borde man vara efter en 3-dagars.

Ska nu krypa ner i MIN säng vilket jag inte gjort på 6 nätter...  men ikväll eller inatt ja då jävlar blire min säng!
Men jag klagar inte, absolut inte, hade gärnat tagit en eller fler bortamatcher ;)

Kattis är iaf glad att jag är hemma, hon ligger här hela tiden och myser och drägglar.. haha <3
Synd om na, att hon fått vart själv i så många dar.. har bara varit hem o matat henne en sväng per dag..
men nu ska jag myyyyyysa super mkt med henne :)

Vi hörs imorgon, då får ni höra om min 3-dagars ;) 
Varit suuuuper iaf! ;D (y)




Ni får resten av bilderna imorgon, men bjuder på en bild på sötis Emma :)
som nu mer är brunett! lämnat mig kvar som ensam blondin..........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0