Studentkryssning idag! ;D

Hellu :)
Idag är dagen vi väntat på sååå länge!
Studentkryssningen! =)

Ställde klockan på 09.00 men jag vaknade ändå 08 och var pigg, tror jag kände att jag inte kan sova när jag vet att inte allt är klart^,  så jag gick upp läste och tidningen, och nyss provade jag kläningen, så nu syr mamma upp den (:
vet inte riktigt vad jag ska åka i.....  skit svårt dethär! ;o om jag ska åka i samma kläder som jag ska äta i? eller om jag ska byta om? och vad ska jag då byta om till? kan man äta i tygskor? blir tygskor bra? fan det här är allt annat än lätt!
Får prova och se...  annars får det helt enkelt duga! kan inte göra något annat.
Blir iaf nya kläningen och nya skorna till ikväll (; men skorna är fan inte sköna! kommer sluta med att jag går barfota ;s men det kan man ju inte heller, och jag vill inte ta med några fula skor jag har hemma, fast får nog göra så, men har iaf med skavsårsplåster (y) haha fyfan vilka problem jag har! Tänk vad lätt om man var kille......

Aja det där löser sig ;D nu ska jag typ duscha? fast det känns ändå för tidigt för det? haha uuuh får nå fel på mig själv.
Fast det är nog inte för tidigt jag är sjukt seg av mig och ska ju ta bussen 1 så det blir nog bra, aja, hoppar in o duschen nu och sen packar :)

Hörs på söndag kväll om jag inte är för död, annrs på måndag morgon innan Sthm! :)
Ha det så bra här hemma, eller vart ni nu ska tillbringa er helg ;) kanske på samma ställe som mig? ;)

Puss



________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0