@ Sthlm

Hallå! :)

Vi kom fram till Sthlm 14.30 igår, då tog vi tunnelbanan hit på en gång så köpte vi en blomma till min moster och påskägg till mina kusiner och vandrade hit :b så åt vi mat och så :)
sen gick jag och Sandra ner till ica och köpte muffins, och nå andra "kakor", tacochips, dipp, cola och godis ;) mums! så kollade vi på "familjen annorlunda", spårlöst och ballar av stål ;D sen var vi super trött och skulle sova men så låg vi och prata strunt i någon timme tills vi somnade ;p

Ne nu ska jag avsluta, Pers vaknade :D och maten är strax klar och så kommer min mamma strax ;D hon tyckte att det var tråkigt och ensamt där hemma när inte jag var där så hon tog bussen och nu är hon här strax ;D haha..

Blir iaf bio för mig och Persa ikväll :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0