@ Sthlm

Tjing!

Idag var jag och Sandra in till city och kikade lite :) blev endast 6 st trosor inhandlat, haha!
Eftersom att min mamm kom hit igår och ska stanna här när vi åker hem imorgon och mina favvis trosor är i tvätten så fick jag ta och köpa nya ;D haha..  aja sånt behövs alltid (y)
Efter city åkte vi hem hit, och åt mat sen vilade vi magen och sen gick vi ner på ica och shoppade samma visa idag igen..  tacochips, vitlöksdipp, godis och cola ;D

Nu har vi ätit det och kikat på rent hus och efterlyst :) mktmkt spänannde med efterlyst!
Nu ska jag väl snart krypa till kojs =)

Imorgon går vårt tåg hem vid 14, sen är schemat fullspäcakat, med fest osv ;)


___________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0