Skola - Turism

Hellu :)
Vilket fint vädet det är ute! :)) solen lyyyyyyser :)) underbart!

Sitter iaf i skolan nu, har turism, sjukt tråkigt fast det är ju allt som har med skolan och göra egentligen så.. tråkigt nog.
Var ju inte här igår så kände att jag behövde gå idag, men det var rikigt jobbigt imorse, kände verkligen inte för att kliva upp, när klockan ringde.. blev inte mkt till sömn inatt heller, somnade väl en sådär vid halv 3? och sen vaknade jag inatt jag av sms och samtal och för att det var varmt i rummet, men äh jag klagar inte :)

Vi slutar iaf den här lektionen typ nu? men nästa börjar inte förens om en timme och 10 min, mktmkt irriterande.
Aja efter skolan ska jag hem sen ser det ut som att bli fest?
Är faktikst inte taggad :o konstigt nog...  brukar jag ju alltid vara, men kan bero på att jag inte träffat min flickor och vi planerat något..    fast det ska vi ju inte heller..  för idag kommer Monk hem! :) och då är det utgång som gäller och det kan ju inte dom andra sötnosarna vara med på :/
Ska iaf bli super o träffa Monk, och jag hinner nog bli pepp senare under dagen ;b

eller vem vet kanske blir en vit kväll för Liljeqvist?
Fast egentligen kan man ju tycka varför festa om jag inte är riktigt taggad?



;)) snyggare får man leta efter.

__________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0