ont i ryggen :(

Klockan är 01:01 och jag är vaken, good (y)
förstår inte varför jag inte blir trött någongång..
som tur har jag sovmorgon till 12.00 imorgon :)
men måste bara säga att det känns skit kans att det är skola imorgon, känns som det var flera veckor sen jag var där sist, blir liksom fel, känns på något sätt som att sommarlovet har börjat? knasknas, får hoppas att Erika har nå spännande åt oss o göra imorgon (:

Jag har super ont i min rygg och ingenaning om vad det beror på? :s skit drygt.
Började igår kväll, hoppas det gått över tills imorgon.

Ne nu kan jag väl få bli trött?
Hörs imorgon :)



Är inte FBK-gubben bara föööör söt ? :D
det tycker iaf jag, diggar han fullt ut!
Han vickar på huvudet om man puttar till det :D

___________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0