Kan inte mer än skratta ;D

Alltså jag bara måste visa en sån jävla rolig grej ;D
Sandra min vän är så jävla sjuk att det inte är klokt! ;D
men hon är bara sjuk på bra sätt, verkligen.
Hon älskar att planera osv, så hon brukar jämt få den uppgiften när det är typ lov, helg, midsommar, osvosv och just nu har hon planerat sista april för oss ;)
i verkligen, verkligen minsta detalj.........  haha!
hur och var vi ska sova är åxå planerat och vart några andra åxå ska sova.. hahaha ;)

hon ringde mig igår och sa, (hon sa inte ens hej först)
"*** har skaffat tjej och du ska ligga på sista april"
Jag behöver inte ens fundera på varför Sandra är så bra, hon bara är, helt klart bäst! haha..  <3


Denna lilla text ingår i hennes planering för sista april.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0