Inte okej!

FYFAN HUR JAG MÅR!!!!!!!!!!!!
DET HÄR ÄR SÅ JÄVLA ILLA.

Och vilken kväll igår! eller natt kanske jag ska säga ;D
jag menar det sista folket gick för en timme sen..  och nu är klockan 11.59
Somnade 06 imorse då några åkte hem... och är vaken nu? ;s
det här är fan inte okej! jag kommer, jag är död.
Mådde så jävla illa för ett tag sen, så skulle jag gå till köket och hämta vatten så jag kunde ta två till alvedon, men där luktar så sjukt mkt vattenpipa att jag fick kväjlningar av lukten och spydde!
Jag spy? :s det är inte okej! jag spyr aldrig.....
måste vart eller det är Tomas fel, han "lärde" oss lite grejer med pipan och det var inte lugna stunder från den, aldrig rökt så mkt på en och samma gång som jag gjorde igår, sjukt mkt ;s stackars mina lungor och min hjärna! vi rökte så fick man inte blåsa ut förens den gått ett varv och då gick röken upp till hjärnan? fyfan uuuuuuuh det är idag man får ta smällen för det, för igår var det gott! eller vafan säger man gott om en vattenpipa ? :s men ah ni fattar.


Och här hemma ser ut som skit! behöver verkligen städas, men vem fan orkar det?
Och hur ska vi hinna? Pappa ringde nyss och jag o Persa ska ta bussen om exakt en timme.......
innan det ska vi vara snygga o klara plus ha städat, måste fan sätta igång, hinner inte skriva mer nu.
Vi ska iaf till far och äta påskmiddag med lite folks (; sen önska jag att jag kunde säga att det är fest....
men just nu känns det som att jag blir glad av allt annat än fest.

Uhhhhhhh.


Fan vilket klagande inlägg det blev, haha! men får inte glömma att det var riktigt skoj igår! ;D och inatt, ont i kinderna för jag skrattade så mkt åt massa historier ;D
Haha aja hörs sen! ;D

_________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0