Imorgon kan vi säga IMORGON! ;D

Alltså! dagarna bara rinner iväg! helt galet!!
hinner ju inte ens berätta allt som händer i mitt liv här på bloggen förens det händer nå nytt osv.. :p haha
men det är väl så det ska vara..

Idag iaf så åkte jag till skolan halv 9 :) trots att jag var super trött, jag som trodde vi skulle bara lyssna på redovisningar men icke det var nationellt prov i engelska, skriftligt, kände ba YES, jag som var duktig och åkte dit...
så det var bara att gå in och sätta sig i klassrummet och sitta där i över en timme och vänta på att tjejerna skulle bli klar.. efter det var det inte lunch föresns efter två timmar? och jag var super hungrig.. orkade inte vänta och Emma ville hem för de var så trisst, så vi gick och åt ist ;p och sen tog vi bussen till Valbo :) för jag skulle köpa doftljus (a) på ikea.. (y)
efter det kikade vi på skor och kläder :) och vi fann en hel del! men när börsen är tom är det inte lätt..
men provade iaf ett par beiga chinos och det funkade.. så jag ringde pappa (a) så efter en halvtimme satt det 500 på kortet :D byxorna blev mina för endast 200, sen åkte vi till city så Emmis fick köpa burgers haha, sen vandrade vi mot skolan, så kom Bo och hämtade upp mig, emma o sandra så åkte vi till willys ;D och shoppade mat & snacks ;)
blev potatisgratäng, flintastek, (någon som vet om det är gott? minns inte om jag smakat.. ) sås, sallad osv..
efter det åkte vi till mig och lämnade maten o sen till pappa och hämta grillen ;D
så vi kan grilla på torsda ;) och efter det tog jag o emma bussen ner på stan :) så provade emma kläningar och så gick vi till party queen ;) där vi köpte skit grymma brillz ;D kommer vara super snygg på torsda ;) haha..
efter det åkte vi till mig och andades lite ;p 
har flängt runt hela dagen..  från halv 11 till 18..  men sånt gillar vi! :)

Så nu är i stort sätt allt klart inför torsda ;P
juste vi hyrde två singstar skivor i måndags åxå (y)


Ne nu ska jag hoppa i sängen, det jag skulle berätta orkade jag inte, haha ;D
tar det imon? ;p

puss på er




old pic men samma Jennifer för de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0