YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Tusan vad glad jag är! :)
det är nämligen såhär att för någon timme sedan när jag skulle slå på min dator så gick det inte, eller den startar men sen kommer de upp någon text och så går det om så hela tiden, de är nå jäla virus, så jag blev jätte arg, internet är ju mitt lilla beroende, så det blev jätte jobbigt ;O haha, aja så tänkte jag att jag skulle prova med min bärbara, för det måste ju egentligen funka! (har provat flera ggr, mina vänner med, men det har inte funkat)
men jag provade, och vips, så funkade internet på bärbara ;D;D;D;D
det måste finnas någon där uppe som vill mig gott, jag menar just när den andra datorn dör så funkar denhär med internet.
Tror ni jag blev liiite glad eller?
Men nu är jag typ överlycklig ;D;D ligger i sängen nu med datorn på magen ocg pumpar hög musik från stereon ;D
med världsbra skivor^ och så ligger min söta katt här brevid :) rikigt mys, fattas bara kladdkaka med grädde ;/
Jag menar jag har haft min bärbara i över ett år, och bara väntat tills att få lägga mig i sängen med den, men icke,
men nu :D wohooooooooooooooooo! Im happy.
Det kan väl inte bli så mycket bättre än vad det är nu?
(:
_____________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0