idag mår vi bra

Hallå, hur står det till?
med mig står det faktist rikigt bra till idag :)

började dagen med skolan, det funkade faktikst.. vi hade rättkunskapsprov, och det gick hyfsat :) ska vara ett G iaf!
efter det fick vi sluta :) woho, 1 timme och 30 min tidigare ;D Lars är en bra karl det.

Efter skolan satt jag mig vid datorn sen kikade jag lite andra avenyn ;D man kan ju se hela veckans avsnitt redan nu, så det var skönt ;D men ändå dåligt ;O för nu har jag ju sett dom..  nästa kommer ju inte ut förens söndag ;O
haha men så kan det vara..

aja sen gjorde jag iordning mat ;D
eftersom mor min inte var hemma,

och nu ligger jag här i sängen och bara ligger :b
Känns som det varit en bra dag idag :)

Fresten!
Min ekonomi går ju sådär, eller min ekonomibudget så att säga^^
skulle ju leva fattigt^ eller ah på studiebidraget som är 1050 under September..
men det sprack ju redan efter 13 dagar..
och nu ligger den på 1823 kr.
Det var ju lite dåligt..
fast jag känner ju inte att jag har kunna fått den o blivit mindre iaf?
för vad skulle jag inte ha köpt?
haha aja..
förstår liksom inte vart jag får pengarna ifrån, för jag har ju ingen inkomst, bara utgifter ;b haha
men iaf idag när mamma kom hem fick jag 600 riksdaler ;D;D;
känns skönt! ;D
undra vad som ska inhandlas?
____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0