Nu taggar vi lördag...

Kikade nyss idol, det är helt sjukt vad bra det är.
Jag blir riktigt glad av att se de (:
se deras glädje..  deras önskan.

Och juryn är klockrena, diggar alla tre lika mkt ;D
programmedaren med, kan inte stsva hans namn^ ;/

och tusan vad kär jag är, jag blir jämt kär :/
Undra hur många jag är kär i?
Robin Bengtsson, säger jag bara! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmms!!!!
Finare får man ju leta efter ;D
o Kristoffer som åkte ut idag vare heller inge fel på ;)
stackan ;/

___

Aja skola imon, sen träning, och sen ska jag nog umgås med far o Yllvan :) Var ett bra jäla tag sedan.

Jag taggar lördag!!!
Ser verkligen fram emot det!
fan va kul det ska bli ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0