matte b är inget för mig.

AAAAAH JAG VILL HA LUNCH, JAG OCH MINA VÄNNER SKA NÄMLIGEN ÄTA PÅ MAAAX!!!
;D;D;D fyfan vad gott det ska bli.
Minns inte senast jag åt där ens, måste vart ett braaa tag sedan! så det är jag typ värd.

Just nu har vi matte, fyfan vad segt det är, jag fattar noll, Micke skulle lika gärna kunna prata japanaska för så mkt fattar jag? matte b är inte min grej.
Men emelie sa igår att man klarar sig ändå, och får ta studenten utan matte b, så jag är glad ;D

Påtal om skolan, så är allt lika tråkigt iaf, så de kvittar ju vad vi har för lektion..
hur ska jag kunna se positivt på skolan?
går verkligne inte.

-----

Efter skolan ska jag hem en sävng, sen ska jag och Sara på hockey matchen ;D;D;D
wooooho!
äntligen, som jag har väntat ;D
Det skulle ju vara skoj om brynäs iaf fick ett mål ^^
___________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0