Klassfotot har kommit ;D

Idag är vi lediga, vilket är underbart ;D
fast jag vaknade ändå strax efter 8 imorse..  haha
det är nå jävla byggare på vårt tak som slamrar o slår, så det är omöjligt att sova.
Men jag överlever, gick upp åt frukost osv..
satt mig här, tog mig ett bad, städade rummet lite, färgade & noppade ögonbrynen,
o nu sitter ja här igen :b
väntar på mina vänner, eller tills att pers säger nu ska vil till staden,
ska dit o fika o bestämma helgen..
det lär ju planeras ;D
undra vart de blir i helgen, stugan?, hos far? hos Yvonne?
Jag hoppas på stugan o Yvonne ;D
var ett bra tag sen vi var där..

HAHA juste, skulle ju berätta att nyss damp skolfotot ner i brevlådan, fyfan vad skoj :'DDD
det är så jävla mobbat att det inte är sant ;D
men jävligt skoj också, märks ju vilka i klassen som bjuder på sig själv liksom ;)
Vårt klassfoto består av 4 personer, Jag, Sebastian, Oahn och Sara ;D
Finns inte ord för hur jag kunde ställa upp på de ;D
haha aja ne sminka mig nu, hörs sen!
puss


(Lägger upp en bild på senare, om det går o få en bra bild, den förra var ju så suddig.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0