Jag valde att stanna hemma.

Idag tog jag mig en siesta dag, inte för att jag behöver det, men en hel projektdag dag med engelska, kändes verkligen inte som min grej + att vi inte får andvända våra datorer, så nej det skulle bli en alldeles för hård dag.

Men vaknade i alla fall tidigt, halv 8.. kanske inte så konstigt eftersom jag somnade halv 10..  så jag har fått min en 10 timmars sömn, det är väl lagomt?

Nu gör jag inte mycket alls, kikade idol för en stund sen, funderar på om jag orkar cykla ner till pappas jobb?
känns tungt, eller vad finns att göra där liksom? aja vi får se.
Orkar inte bara sitta här i alla fall.
Jag hoppas verkligen vi ska träna senare ;D
var ju år sedan.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0