JAG HAR SÅ JÄVLA TÅRKIGT.

HAR DU:
Folköl i kylen: Nej
Något husdjur: en katt
Någon favoritmat: nej, beror ju på vad jag är sugen på..
Någon flick/pojkvän: Nepp
Puder på dig: Nej
Några framtidsplaner: nej..  tar dagen som den kommer, tråkigt nog.
Några planer för idag: fortsätta ligga här, kikar hål i vägen o sen sova.
Någon sjukdom: Nej
Gymkort: Yes
Några kärleksproblem: Nej
Någon favoritlåt: nej, det varierar hela tiden..
Duschat idag: nej
Någon vän som spelar I ett band: yes
Några MVG: nej
Någon som förstår dig: typ
Tuff kompis som kan försvara dig: japp
Något beroende: Mina nära och kära
Fikat idag: nej
Något favorit märke: Nej
Nagellack: genomskinligt
Någon vän som bor i ett annat land: Ja

VILKEN:
Tidning läser du: Gefle dagblad
Buss åker du oftast: 2an
Frisyr har du: Uppsatt
Månad fyller du år: maj
Årstid föredrar du: Sommaren tror jag
Stad du är uppväxt i: Gävle

VAD:
Gör du nu: ligger i sängen och svarar på dethär?
Gör dig till en bra människa: Jag är världssnäll
Gör dig till en dålig människa: är en latis
Vill du arbeta med: ingenaning...
Är roligast just nu: att stolen gick sönder igår ;'DDDDDDD
Kläder du har på dig: Underkläder, Leggins, två svarta linnen och en grå tjocktröja
Har du för smink: Mascara o foundation sen igår
Äger du för skor: en hel del
Läser du för bok: ingenalls
Ska du göra nu: vänta på att hål i väggen ska börja

RANDOM:
Kallt ute: typ ja
Idrottar du: Japp
Sista du åt: potatis o fisk ;D
Har du en gitarr: Nej
Mario eller sonic: va?
Har du bra hörsel: jaaa
Tittar du mycket på tv: nej
När spydde du sist: sista augusti, flyget hem från bulgarien.. 
Senaste spelade dataspel: ? haha idag faktikst, innan det var det väl år sedan
Har du bra betyg? nej..
Vad har du för mattebetyg: G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0