Jag blev kär...

Hallå på er!
Kikade nyss idol, tusan vad bra det är (:
riktigt skoj faktikst.
Och jag blev kär, för det blev jag!
I Robin Bengtsson, tusan snygg han var ;O
haha, sällan jag..
undra hur många jag är kär i nu?
skulle inte ens gå och räkna?
Men så kan det vara!

Och släppte en tår gjorde jag också, efter att siste man hade sjungt klart, åh det var ju så sorglit och så mycket glädje.
Antingen har jag blivit jäla känslosam/litehalvtbög eller så lever ppillrerna sitt eget liv?
Vad tror ni?
Jag menar jag är ju inte den som släpper en tår sådär bara, gjorde der förra veckan när en tjej sjöng åxå, haha,
pinsamt?
Nog om idol.

Idag hade vi projektdag i skolan som alla andra tisdagar^
idag stog svenska och livskunskap på schemat.
Började med information om en vetenskapliguppsats, fyfan säger jag bara där, vem skriver den åt mig? För inte gör jag det, sen efter lunch kollade vi på en film, Juno^ har sett den förr, och jag tycker den är dålig. Efter det fick vi svara på frågor om filmen, skoj faktikst, sen sist skriva i våra loggböcker (som man gjorde i 2an) sen fick vi gå hem :)
och sen dess har jag legat här hela kvällen, förutom när jag kikade idol och åt mat ;b
man blir ju bortskämd av att ha datorn i sängen ;D haha
orkar inte göra något annat.
blev ingen träning idag pga det och för att jag inte ville missa idol ;O
inget pluggandet heller för den delen,
Bra Jennifer!
nej skit dåligt, skärpning!!
Imorgon blir det ett core pass iaf!
fast jag håller på läser glosorna nu :D
får väl se hur många som fastnar, fast det brukar ju alltid ordna sig ändå ;)
____________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0