Jag är på bättre humör.

Tänk att vänner ändå är det bästa man har.
<3


Jag har tänkt och kom fram till att är det något som inte passar, så gör något åt det!
Ingen gör det åt dig, eller inget kommer serverat.
Vad väntar man på?

Man måste själv  ta tag i saker och ting, inget får man gratis i den här världen. Verkligen inget.
Man måste jobba för det, mer eller mindre.
Och det ska jag göra också, yes.
Börja med en sak och fortsätta med den andra. För ingen annan än jag kan förändra något åt mig.
Varför tycka synd om sig själv ? när man något åt saken kan göra.
Jag ska ändra på det jag kan istället.
Och verkligen stäva dit jag vill.
Klarar jag det?

 __________________________________


Jag är happy för imorgon ska jag och mina vänner hem till Sara i Älvkarleby och bara myyyysa =)=)
med tacos, film (oc, ska för första gången se det), paj som vi ska
baka, och sen annat onyttigt ;O (jag vet men man måste ibland.)
Det ska bli så jäla mys ;D var sjukt länge sen vi gjorde något sånt mys tillammans vi flickor, måste vart sist när vi var hos Sara och det var flera månader sen.. ;O typ vintras.
Så jag är väl hemma på söndag någon gång (:
Sakna mig inte för mycket ;)





Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.




Kommentarer
Postat av: Martin

spännande´ härlig bloGG,, haha å OC e juh faktiskt bra!! eller hur?? :)

2008-09-05 @ 21:40:04
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0