Hejhopp

Konstigt att jag är vaken nu va?
Fast det vet ju inte ni, men jag brukar lägga mig kring 21.00 ;b
men idag blev det senare, eller ikv^
för 19.00 kom min fars vän hit och fixade med min dator, (den andra) eftersom den är invarderad av virus och intre gick och slå på, och han åkte hem för sisådär 20 min sen, alltså var han här i 3 timmar och 30 min ;O
Billigt för far min! ;)
men vad gör man? den gick ju inte och slå på ;O
iaf så tog han hem datorn, så imorgon ska han lägga över all min musik och mina bilder på skivor, så han sen kan formatera om osv datorn ;b skönt!
var orolig där ett tag att det inte skulle gå ;O att datorn var död.
Men pappas vän kan han ;b
Mina bilder och min musik tar upp 8 giga ;| det är typ jätte mkt.
Så därför blir allt på skivor..  men det är ju perfekt! :)
Ne nu borde jag väl somna strax, men jag är inge trött?
Tusan jobbigt alltså ;O
men jag har sovmorgon imorgon kom jag på ;D börjar inte förens 09.15 woho!
sen blir det projektdag, med svenska! och sedan livskunkap med en film!
det ser jag verkligen fram emot ;D livskunskapen alltså ;D
och filmen blir ju underbart ;b
Tror det är Juno vi ska se?

Efter skolan blir det träning och plugg!
inte klar med no frågorna till torsdag ;O det måste jag ju se till o va ;O
och eng glosorna till fredag har jag knappt kollat på,
duktig Jennifer.

Höll på glömma, borgis elever imorgon är det brandlarms övning, eller tusan heter det? :D Kul va?
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0