Heeej

jag har ju lovat att jag ska bli flitigare här och då ska det ju uppfyllas också ;F
Jag Jennifer Liljeqvist har pluggat idag, hemma! alltså inte i skolan, hur bra låter inte det liksom?
Det händer ju inte ofta om jag säger så, men nee jag kände att vi hade/har lite mkt i skolan just nu och när jag ändå var duktig och tog hem boken så kunna jag ju lika gärna prova iaf ;D
och det gick ju fint, började läsa naturkunskapen och gjorde 5 frågor ;D och dom var långa! så de var stort av mig, sen läste jag lite engelska glosor också, men vi får väl se vilka av dom som stannar kvar ^
haha aja.

Blev ju ingen träning idag eftersom att Emelie jobbar, men det blir imorgon! :D
BodyPump pass + yoga, ska bli intressant, första gången för båda passen ;b

fick nyss melon av mamma :D mums vad gott det är :O det är honungsmelon.

Imorgon har vi sovmorgon till 09.15 ;D;D;D ist för 08.30
skapligt skönt! för sen ska vi jobba med bokföring heeeeeeeeela dagen fram til 17.00 (vi har projektdag varje tisdag)
TUR att jag har dator med säger jag bara ;D
annars hade man ju inte överlevt dagen!

Ne hare bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0