Hallå

Nu råkade det vara ett litet tag sen sist igen, förstår inte varför det blir så ;O
haha aja.

Idag iaf gick skolan fint, förutom att det var äckel soppa till lunch, eller jag förmodar att den var äcklig^ så vi tog bussen till staden och åt den muuuuuuuuumsiga kycklingsallden ;D haha. Det gjorde vi i tisdags åxå för den delen, för då var det åxå äckelmat. Uuusch vad skolan har fått äcklig mat ;S iaf sen vi började nu..    förr tycker jag att den har dugt bra^ dugt? vad tusan säger man? dugit? :S:S
haha aja sist hade vi fordonskännedom som det heter^^  alltså mitt invd val.
Gick ju fint.. ^^ vi fick sluta 16 ist för 17 : )  och det kommer vi göra varje torsdag ;D om jag inte hörde fel^
efter det blev det staden en sväng, kikade Zandras hår, och sen blev det bussen hem..
åt mat :F och nu sitter jag här..
Ska man göra nudå tro?
Jag borde ju plugga :O men här hemma finns ju inga skolböcker :F ;O ^^
så jag får väl sitta här en stund, sen ska jag ta mig ett bad och vänta på Idol ;)
Första gången i mitt 18 åriga liv, som jag tänkte följa det, jag menar jag kikar ju aldrig tv, kanske borde börja lite iaf?
men gossip och aa börjar väl snart, det ska bli skoj ;D;D
det är det ända jag kikar på.

Ne ni får ha det bra, så hörs vi!

Fresten det blev ingen träning idag somsagt, jag har haft ont i halsen hela dagen + huvudet och så kändes det skönt med en vilodag :D (A)
för imorgon blire ju faktiskt spinning + core ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0