Det är inte lätt att leva i denna värld.

Det är det verkligen inte, inte om man heter Jennifer Liljeqvist iaf.
Jag kan ju säga såhär, idag i skolan insåg jag, att jag verkligen är sämst. Sämst, sämst, sämst!
Hur kan man vara så oalmänbildad och seg som jag?
Jag förstår verkligen inte, för det första så har jag ju gått om ettan två gånger, så bara för de borde jag vart iaf liite bättre än dom andra förra året. Men verkligen inte.
Och nu, nu fattar jag noll, alla ämnen i tvåan är svåra, jag förstår inte?
fast alla är sjukt ointresserade och tråkiga också, så det gör ju inte saken bättre.
Glömmde körkortsteorin är skoj, det enda, av alla ämnen.
Okej rättkunskapen funkar, men sen resten usch ;O;O fy tusan.
Typ under adm lektionera vill man ju bara dö likså svenskan, (litteratur historia) fyfan alltså.
Skolan tar verkligen död på en.
Varför måste det vara så jäla jobbigt? :(
på matten fattar jag lika mkt som du skulle fatta no på japanska.
Alltså noll, har inte ens gjort första provet, hur ska det gå?
Hur kommer det sluta?
Hur kunde jag välja sam ekonomi?
Fyfan.
Ge mig livsglädjen för skolan tillbaka.
Annars kommer det sluta åt helvetet.
ett + på det hela så är min körkortsbok helt spårlöst försvunnen, liiiite jobbigt, den kostar ju bara ca 300 o köpa en ny.
_____________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0