Jag vill ha en förändring och det är nu.

Bästa mikromaten: mammas mat från gårdagen
Favoritförort: Har ingen?
Fikar gärna på:  Waynes
Bästa lunchställe: husman i nian
Bästa baren: inte hunnit utforska än
Senast sedda utställning: ser inga utställningar
Läser just nu: ingenting alls,
Läser helst:  gd o aftonbladet.se
Favoritmärke: har inget speciellt.. H&m är bra!
Dricksprocent: det beror ju lite på sådär
Modeförebild: Ingenalls
Motionerar:  tränar på sats (när jag orkar)
En bra gå bort-present:
Favoritprodukt på Systemet: Rekordeligs 7.0a med skogsbär
Bästa fyllekäket: max? typ
Lyssnar på: infinity
Bästa förfestmusiken: infinity
Dansar helst till: infinity
Favoritskor: mina vita adidas
Mest överskattade affär: lidl
Klädkonto per månad: oj, det varierar
Det dyraste jag har köpt: hum, henrii lloyd jackan? 2000,  eller fan vet jag ;S 
Mitt sämsta köp någonsin: oj det är ganska mycket
Senaste secondhandfyndet: Har aldrig köpt second hand
Senaste impulsköp: mat hehe
Senaste fyndet: hum, tygskorna för 75 kr ?
Favoritprodukt på Apoteket: det göna lypsylet, lätt!
I dvd-spelaren/datorn: Oc, för tillfället
Favoritfärg: Svart.. vitt,. hum rött & grått
Användbar pryl: Datorn och mobilen
Mode jag aldrig vill se igen: Oj det är en hel del.. utsvängda byxor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Värsta huvudbonaden: hum, reklamkepsar och sjalar. 
Bästa huvudbonaden: en snygg mössa
Transportmedel: en feting skön bil
Bästa brunchen: på ett hotell
Bästa kaffet: bara det är kaffe, mjölk och socker.
Här bjuder jag mamma på middag: kinamat skulle jag tro?
Här bjuder jag pappa på middag: där han kan få lamm eller anka
Senast sedda teaterföreställning: oj., hum måste vara den äckligt tråkiga vi var på med skolan i gasklocklockorna, hette typ dracula?
Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Lyssnar på musik, pratar i telefon eller smsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0