86 dagar kvar.

Jahap!
Då har ytterligare en skolvecka gått + helgen, förstår verkligen inte var tiden tar vägen?
det var ju nyss förra lördan när vi satt hos Saras moster ? ;O
-----

Idag i alla fall har jag legat här nästan hela dagen, bra skönt  ;D
fast nu på kvällen var jag över till far o Yllvan, åt kantarell soppa ;D
det var faktikst gott..  trodde inte jag skulle gilla det.
Det var kantarellerna som vi plockade för någon dag sen ;D
så hade Yllvan bakat något äckligt gott italienskt bröd ;D muuums var det :b
sen hade hon bakat äppelkakka, lika gott det :b
så kikade vi på hål i väggen och pratade om livet osv :b
Och i veckan blir kryssningen bokad ;D
tusan i skogen vad skoj det ska bli! ;D
heeeeeela ligan blir med, två dygns till Helsingfors (;
------------------

Skola imorgon.. allt annat än skoj.
Men jag står ut, jag har ju min dator (:
som tur är, utan den hade jag hoppat av skolan för länge sen.
Lär fixa längre hörlurar bara, så jag kan kika andraavenyn o idol på matten o adm (:
Ne nu ska jag sova, men vi hörs gott folk.
-----

Imorgon börjar mitt nya liv.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på din namnsdag, Jennifer! :-)

2008-10-06 @ 13:54:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0