Jag kan inte sovalista, trodde jag skulle bli trött efter den, men icke! :(

Namn: Jennier Karolina Liljeqvist,  (vafan har man ett andranamn för? ;S;s förstår verkligen inte vitsen?)
piercingar: Öronen
tatueringar: Nope
längd: 170
skostorlek: 40-41
hårfärg: Blond
ögonfärg: Blå
motto: Lev dagen som den kommer, typ?
kär?:  Japp
önskar du att du bodde någon annanstans?:  Yes
dricker du?: Aldrig
använder du droger?: Nej, aldrig!
vilken parfym använder du?: Den är slut ;| men ska köpa versace ;D
vad är du rädd för?:  hum, framtiden?
har du gjort mycket som du ångrar idag? Det har jag verkligen gjort...

senaste

filmen du hyrde:  hyr aldrig film
filmen du köpte: köper inte heller
boken du läste: måste vart Magdalena Grafs bok?
låten du hörde:  Det var någon dansbands låt hos Berra
personen du ringde: Emelie, utan svar.
personen som ringde dig:  Pappa
tv-program du såg:   Idol
person du tänkte på: Jag vet inte?
personen du fick e-mail av: någon nisse om en lägenhet
personen du fick brev av: oj haha vet inte?
personen du fick sms av: Matilda eller Emelie
gången hela din familj åt middag tillsammans: åt först med mamma sen med pappa, räknas det? ;D

favorit
mat: beror på vad jag är sugen på
låt: Infinity!
sak att göra: dricka alkohol med mina vänner, galaet partey
sport: Badminton om jag ska spela, hockey om jag ska kika
dryck: mjölk o cola
kläder: stort linne o mina fula byxor, haha
Film: har ingen?

Bil: röd liten söt golf, lätt!
Serie: ingen? kanske oc då, ända serie jag ser ;D

har du någonsin
gråtit över en kille?: Japp
gråtit över en vän?: Jag minns inte?
ljugit för någon?:  vem har inte?
varit i slagsmål?: inget slagsmål precis

antal
gånger du blivit sårad: kan inte räkna sånt?
gånger du varit med i tv: aldrig?
gånger ditt namn varit med i tidningen: Varjegång jag fyllde år när jag var liten?

ärr du har på kroppen:  två som jag sett, haha

mobilen
hur många kontakter har du: oj jag vet inte? orkar inte räkna?

vem skrev du till sist: Matilda
vem är din 31a kontakt: Emelie Liljedahl
hur många sms har du skickat: 10144

vad står det på ditt 5e sms: "tycker du om fruktsallad, du vet sånt man har till glass :)"

ser hon/han som skickade sms:et  bra ut: Haha, som en NALLEBJÖRN!

msn
hur många kontakter har du totalt: 400 för att vara exakt
vad heter du just nu: -       Jennifer     ^                     - Den måste bli min!!
vem skrev du med sist: Jens
är du beroende av msn: Japp
vad handlade din sista konversation om:  Säga godnatt

vad har du gjort idag: handlat o ätit mat med mor på staden, o ätit farsdag middag med far, yllvie,  Berra steff o kalle!
gillar du att slåss: nope
vad har du på dig: Trosor o pjamaslinne
vad ska du göra ikväll: bli trött så jag kan sova!
vad är du allergisk mot: ingetalls,
använder du hårspray: varje dag,
kan du stå på händer: haha verkligen inte
salt eller socker: socker
gillar du ketchup: yes
är du glad nu: yes
har du hållt på med mera än 2 killar på en kväll? nejje
var du glad igår: usch nej, jävligt irriterad för jag låg här en lördag
stockholm är:  Stressigt o härligt
göteborg är: Bäst!
kan du sjunga: den förmågan har väl vi alla födds med?
spaghetti eller makaroner: beror på vad jag äter till?
land du vill besöka: ingetalls som lockar sååå mkt?
när hade du sex sist: hemlis
den/dom du berättar allt för: Emelie
när va du riktigt lycklig sist: 2006

vad hatar du mest: Idioter o skolan, eller inte själva skolan, hatar att jag inte klarar av den.
vad ska du göra härnäst: Sova
Vem vill du träffa: Någon som kan göra mig lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0