Hemma en lördag?

Det är lördag och Jennifer Liljeqvist ligger i sin säng klockan 21.12 , det måste vara något fel?
eller så är det helt normalt?
men inte för Jennifer, nej verkligen inte.

Det var egentligen meningen att vi skulle bowla ikväll?
ut o äta eller bio?
meeen, så blev icke fallet!
Emmas o mina vänner är så jävla sämst,
För;
Matilda är/var i stallet,
Emelie jobbde
Monica var på tävling
Sara är/var i Tierp
Sandra o Fredrik skulle skjutsa Bo o Inger
Och jag o Emma? vi blev drabbade, vi kände inte för att bowla själva, o ingen rolig bio går heller, för saw 5 vågar jag inte se :(

Så denna lördag har besått av att ligga här i min sköna säng, i stort sett hela dagen lång, har inte ens vart utanför dörren, knäppt! Fast jag duschae o fixade mig heeelt i onödan! men så kan det tydligen vara ibland.

Så jag bestämmde mig för att tagga nästa helg istället för att deppa av denna trista lördag.
För jag säger då det, vara hemma lördag igen, säger jag defenitivt nej till, aldrig igen.
Våra två dagars som vi jämt hade förr var kanon.  Vad hände med dom? Dom dog typ bara ut.. ?
Kanske har jag blivit för gammal för sånt?
Hahaha ne va säger jag, för gammal? kan man väl inte bli?
Vi kör en två dagars snart o ser hur vi klarar det?
eller egentligen gillar jag ju att vara  hemma på fredagar, sådär efter skolan o bara ta det lugnt! man är ju äckligt trött efter en skolvecka o behöver vila,
o riktigt tagga lördagen. Så det ska vara!
Inte ta det lugnt fredag och lördag, det blir liksom helt fel i schemat?
Jag tror att alla mina vänner håller med mig? och att dom också taggar lördag! ;D
hehehehehe för vi ska ju ha lika kul som i lördas ;);)

I alla fall, så resonerade jag det hela med att en lördag är till för party, inte för att vara hemma, så är det!!!


Fast var det inte vi som skulle vara nyktra till nyår?  det sa vi typ för någon månad sen?
hur fan gick det? åt helvete.
Likabra det, annars hinner man ju dö innan nyår?
Faaast man kan ju typ göra annat än festa som också är roligt, typ som bio, bowla o ut o äta, sen kom jag inte på nå mer? Fast om jag får bestämma så tar man bio o bowling på fredgar, o ut o äta o sen fest på lördagar?
Jag menar bowling tar ca 60 min sendå?  resten av kvällen ? bio tar ca två timmar, sendå?  resten av kvällen? båda på  en kväll skulle funka?

Mina vänner vad sägs om en vit månad i December?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0