Thats it!

Fan vad min blogg är tråkig, tråkigare finns nog inte :D
uppdaterar den sämst, gillar bdb mer? Ja det gör jag.
Helt ful är den också, men det kan jag tyvär inte göra något åt, så länge någon inte hjälper mig (;
vem vet Polaris kanske är snäll en vacker dag? hehe
eller alltså inte snäll så, hon är ju jämt snäll men snäll o gör om min fula blogg, men det förstog ni nog :)

I alla fall, vad händer i mitt liv för tillfället?
Jo det ser ganska enformigt ut, jag går i min skola, sen är jag hemma, ligger här i min säng och surfar runt, kikar andra avenyn så fort det kommit ut avsnitt, ska börja eller fortsätta kika på oc mer också,  minns inte ens sist jag såg det, är på säsong två nu, lär se ikapp det där, för det är ju sjukt bra! men vet inte varför jag inte ser på det när jag ändå bara ligger här o låter tiden gå? äe de får det bli ändring på! hehe
Vad gör jag mer? jo jag äter mat, sen fortsätter jag att ligga här, tills jag ska sova och sen gå upp till skolan, fyfan vad tårkigt!! ni hör väl hur der låter? haha jag har inget liv tror jag? eller jag har nyss fått ett, igår. För jag och min bästa vän har satt igång med träningen! äntligen! hehe vi köpte ju somsagt vårt gymkort i slutet på augusti oh sen dess har septemer, oktober och halv november gått och det har inte blivit så många pass där om jag säger så, men somsagt igår satte vi gång, så nu blir det nog fler (; så det hoppas jag kommer in som en sysselsättning i vardagen sådär, det kommer det nog göra också! för vi skulle väl bli träningsfreak eller hur var det emelie ? (; haha det skulle väl se ut det! fast varför inte? träning är egentligen sjukt skönt! o skoj också... det är väl i stort sett mitt liv? jag skulle ju vilja att det såg lite annorlunda ut, fast man får ju inte allt man vill i denna stora värld. Men helgerna, dom har vi inte pratat om än, dom set ut följande, fredgar efter skolan åker jag hem, ( i framtiden ska träning vara med efter skolan) sen ligger jag här tills idol börjar 20.00, kikar på det, och sen sover jag, och sen på lördagar festar jag, eller nu har vi bestämmt att vi ska festa varrann lördag ist för varje, blir liksom bättre så, det blev bestämmt för två helger sen? o då hade jag den tråkigaste lördagen i mitt liv, måste skaffa mig bättre sysselsättningar på lördagar när vi är nyktra... o i lördags så festade vi =) då såg det ut som vanligt igen, vakna när jag vaknar, duscha o fixa mig vid 12 och sen ta bussen ofta vid 3, och sen partay! någonstans.. har blivit på lite skojiga ställen på den senaste tiden som, pappas jobb, hos min far, stugan osv, det märks vart det blir under veckan helt enkelt. Sen då? på söndagar, då är jag oftast lite seg i kroppen som man blir dagen efter man inhalera alkohol, ni vet, så då brukar jag ligga här, ladda upp lite nya bilder från lördagen, och sedan fika med mina vänner på waynes och prata ut om gårdagen! den kan ju se lite olika ut för oss, hehe.
Ja det är väl mitt liv i stort sett, finns det något mer o tillägga?
Tror inte det, vad tycker ni har jag ett tråkigt liv?
Jag vet inte rikigt vad jag tycker om mitt liv, det är ganska soft, o segt. Men jag menar det blir ju till vad man gör det.. fast man hade ju önskat att det var lite mer full rulle liksom, fast det lär ju bli det nu om jag o emelie ska ligga i med träningen ;) jag menar den tar ju ändå upp ganska stor del av ens liv.
Det blir alldeles perfekt med alla tillställningar som ibland dyker upp, hehe oftast är det Yllvan o far min som ordnar med sånt, tex, middagar, resturangbesök, mysträffar, julbordet imorgon, kryssingar osv, fast nu sker ju inte kryssningar så ofta, men det händer! och jag hoppas en är på g snart ;) man är ju bra sugen!
Finns det något mer i livet mitt?
Tror tusan inte det.
Ne det får väl räcka om min lilla livs beskrinvning.
Detta får bli ett eget litet, stort? inlägg. Med en söt bild på världens sötaste katt.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0