Hejfan

Idag är det lördag, och jag är hemma, ligger i min säng och messengar.
Kul va?
Ska snart kolla på stjärnor på is med min mamma hade jag tänkt, roligare än så blir det inte.

Vi festade ju förra helgen, så det blev lugnt denna, vi är duktiga på det nu, att bara köra varranan, känns bra, men ändå lite segt? Jag menar kul o se att typ halva msn heter fest, så ligger man här? känns fel, men skönt ändå, taggar ju nästa helg äckligt mkt då ist (; hihi.
Men man behöver ju inte ligga här o ha tråkigt bara för att vi inte festar, men ikväll blev det så, orkar liksom inte göra något annat.

Imorse när jag vaknade blev det frukost, och sen gick jag o mamma ner i källaren, skulle rensa upp lite, o tuuusan vad mkt skit jag har samlat på mig!! det är fan helt sjukt, har hur mkt saker som helst!!! var väl 3 kartonger med mjukisdjur, 2 med prydnadsaker, 1 med skolarbeten,  o 2 med kläder, väskor o massa annat skt! Jag som tycker att min pappa är en samlare, okej han ÄR en samlare, större samlare finns inte...... han är överdriven, men det var jag fan med, när jag såg allt i källaren, haha! har sparat massa tomma parfymflaskor? vafan? för att dom är fina?  där går fan gränsen, hade maaaassa skolarbeten o böcker, o papper! helt sjukt mkt, sen 7an 8an o 9an o även 1an, kom upp massa minnen från den tiden..  fan då trivdes jag verkigen i skolan... verkligen! det var liksom jag o daniela! <3 fan va kul vi hade..
men aja, blev hur mkt sopor som helst iaf.. skönt!  o typ lika mkt till loppis, så blev väl halva förådet kvar :) skönt, nu kan man iaf röra sig där inne, inte för att jag brukar vara där, men kan ju va bra till nästa flytt (;

Efter rensandet där som tog ca 4 timmar, blev det i badet! tusan skönt, kände mig väldigt smutsig.....
sen klädde jag mig o fixa, så tog jag o mamma oss en promenad ner till kungshallen o åt mat :)
blev black & white för mig, muuuuuuums! för er som inte vet är det oxfilé, fläskfilé, potgratäng, bea o rödvinsås, muuuuuums! (: (aa) o sen blev det glass med banan? det var inge gott :( var nog för jag var  sugen på princess tårta, haha. Ajja sen gick jag o mamma hem igen (: o förbi willys på vägen... skönt med promenad :D

Är fortfarande mättis.. men ne nu ska jag avsluta, men vi hörs väl snart igen?
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0