Yes

Jag kom precis hem, har varit ut en sväng i det vackra vädret med min far!
Det var skönt, vädret är sjukt härligt, helt perfekt (:
i alla fall när jag skrev sensat och sa att jag skulle plugga espanola, blev det inget av!
Jag somnade så fort jag la mig på sängen..  och vaknade efter två och en halv timme!
Men det var äckligt skönt måste jag säga, sova efter skolan är min nya grej!
Haha aja sen åt jag lite mat och satt mig här, har hunnit fått in lite spanska i huvidet i alla fall,
men har lite kvar.. 
nu ska jag ta mig en dusch! och sen fortsätta med spanskan!
____________________________________________________


FAN VAD JAG ÄR ARG, JAG BLIR LIKA IRRITERAD VARJE GÅNG JAG KLIVER IN I MITT RUM
MINA JÄVLA TAPETER ÄR SÅ ÄCKLIGT MÖRKA, DOM GÖR MIG RIKIGT DEPRIMERAD!!
FAN SÄGER JAG BARA, HUR KUNDE JAG VÄLJA SÅ MÖRKA?
DOM ÄR FAN SVARTA!
SJÄLVA TAPETERNA ÄR JÄTTE FINA, MEN INTE FAN PÅ VÄGGARNA!
USCH VAD ARG JAG ÄR, VET INTE HUR JAG SKA MOTVERKA DET HELLER,
KAN JU INTE BARA TAPETSERA OM PRECIS :S
DAMMMMMMMMMMMP.
NÅTT LÄR JAG GÖRA I ALLA FALL, FÖR DET HÄR STÅR JAG INTE UT MED!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0