Varför?

Nu har vi historia och det är helt meningslöst :S:S
förstår inte varför vi är i skolan ens :S
man gör ju iaf ingenting, inte jag i alla fall,
har inte använt en penna eller mitt skrivblock på flera månader känns det som.
Utan datorn hade jag ju aldrig klarat mig genom dessa skoldagar,
jag är evigt tacksam att vi har fått våra datorer, verkligen!
Ajja skönt att man bara kan sitta av lektionerna =)
och tur är väl det att jag har min världsbästa vän varje dag brevid mig ;F;F;F
___________________________________________________________

Lördas blev det kalabalik, så får lördan beskrivas.
Jag, Emelie, Sandra, Monica, Ying & Hannah var hos mig
vi åt tårta som Hannah hade med sig, eftersom hon fyllt år :b
och det krånglade med lokal så jag erbjöd mig att vi skulle vara hos mig :b
och så blev det, det var myys till en början, sen blev det kalabalik ett tag men det löste sig typ sen,

vi åkte ner på staden, det sög kuk, så vi åkte hem igen, så kom min vän och hämtade mig vid halv 3, så åkte vi till han, sen sov vi typ, och så tog jag 10 i 2 bussen hem igår, duschade och fixade lite fort, sen blev det 6 bussen ner på staden, träffade Emelie & Emma så gick vi och blev tjocka på max, mums! :F sen tog vi oss mot staden, träffade Svanis, så blev det waynes! varm choklad med grädde ;F satt där i några timmar, sen 8 bussen hem, datorn en sväng och sen sängen innan 10, var äckligt trött!

Det var min helg i smått o gott! huhuuhuh nu blev jag bög på dethär, hejdå :)

________________________________________


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0