Varför har man namnsdag ? ;S

Jag har ju namnsdag idag :D med mitt andranamn, Karolina :F så imorse fick jag en pressent av min mor :D
och den innehöll 4 söta trosor =) thihi, så då blev jag glad! (:

och så när jag kom hem från skolan hade jag fått post :D ett kuvert, men innehållande 500 riksdaler! :)
från min mormis, och då blev jag mer glad =)
Fast det var inte för min namnsdag^^ haha nej tänk om man fick det på namnsdagen! ;D
___________________________________________

Pappa ringde nyss och det blir handla idag iaf.. ^^  woho,
skriver väl sen vad som blev inhandlat, om det skulle vara intressant ^^
haha aja ne nu ska jag bara vänta på far,
puss på er :;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0