Trevligt sådär

______________________________________________________________
2 dagar kvar;     till Hannahs 18 års kalas! ;D
7 dagar kvar;     till 18! =D
10 dagar kvar;   tills mamma åker (:  
61 dagar kvar;   till Sunny beach!  :):):):):)
29 dagar kvar;    till Sommarlovet! :)
12 skoldagar kvar;    till Sommarloooovet (:
__________________________________________

Spanska provet idag gick ju galant! det var enkelt penkelt, äckligt skönt ;F tänk om alla prov kunde vara så.. ^^

efter det hade vi ekonomi, jag läste bloggar osv hela lektionen, sådär blev det inget gjort.

Sen slutade vi :) dunderbart! tog bussen hem, skulle egentligen med hem till ems, men det blev inte så.. 

det får bli imorgon ? :) vi ska leta kläder till Bullan såklart ju :D hhiihihih, det är faktikst bara 61 dagar kvar!
alltså betyder det att det idag gått 120 dagar precis, sen vi köpte biljetterna :) thiih, äckligt fort har det gått! på tal om biljetterna, dom trillade ner i ems brevlåda typ förra veckan, känns närmare, men dom i handen sådär :D hiih.
I alla fall när jag kom hem, satt jag mig här, åt lite mat, sen jävlar rev jag ur min garderob, eller det gjorde jag innan jag åkte till skolan, men jag fixade med kläderna när jag kom hem, rensade o vek! :D jävlar vad duktig jag är!.. garderoben såg hemsk ut :S hade bara tryckt in allt typ, en jävla röra! och det gillar vi inte!! men inte konstigt när det är äckligt lite plats åt kläderna.. hade så mycket större garderober på staden, men så fort min söta pappa har tid kommer en fet garderob hit :) då blir jag glad! :) så jag får ordning på det hela, aja iaf, jag orkade inte fortsätta med det, så alla kläder låg kvar utspridda på min säng, fast nu ligger det hela på golvet i olika högar ;F haha, snyggt! (mamma damsög&torkade golvet idag) aaaja nog om kläderna! :b

Vad har jag mer gjort för nytta idag?
Jo, jag har varit på ica maxi med min far och handlat mat!
Det var trevligt, jag tycker att det är intressant och handla mat, fast bara på ica maxi! Haha!
och jävlar vad nyttig mat det blev, eller mat o mat, sallad! det onyttigaste måste vart nypondrickan....
För nu jävlar har jag bestämmt att min far ska tagga ner 10 kilo till Juli!
och det klarar han med mig som coach ;) haha
aja sen blev det inte så mycket mer nytta, mer än att skrivit här ;F
huhu ne usch nu blev det för mycket onödigt! ;F

_____________________________________________

JUSTE, JAG ÄR LEDIG IMORGON, KANSKE HUR JÄVLA ÄCKLIGT SKÖNT SOM HELST ;D;D;D;D
DET ÄR ETT STOOOOORT + TILL DET!!! :):):):)
________________

Puss & godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0