Tjopp!

Jag börjar bli flitig igen på det här med skrivandet ;D
Vilket känns väldigt skönt!
Kom nyss hem från skolan, eller för en sådär en halvtimme sen,
skrev nyss upp alla prov och inlämnningar vi har innan vi äntligen får vårt underbara sommarlooov =)
och det är faktikst en hel del; 4 prov, 1 inlämning av ett arbete, 3 inlämingar på engelskan, 1 i svenskan, två saker och göra klart i ekonomin och så ska vi göra klart tidningen vi började med igår!
Känns tungt måste jag säga, menmen, ska strax börja med spanska, prov imorgon och det ska gå fint! :b

På torsdag hoppas jag att jag blir ledig ;D men det ska inte vara några problem, min spanska lärare är väldigt snäll, så det går nog :b för vi har varken samhälle, idrott eller matte på torsdag och det känns lite segt att åka till skolan halv 9 för en meningslös lektion.. aja det får vi se imon :b

Ska för första gången detta år anstänga mig med skolarbete, eller ah spanskan :b
för jävlar där ska jag ha mitt VG!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0