Tjing!

Jag vet inte vart jag ska börja, men nu sitter jag här i alla fall och lyssnar på mina äckligt bra låtar ;) hihi
ska jag tipsa er om några väldigt bra ? :F
okej då gör jag det!

- Afasi - Bomfalleralla
- Afasi & Filthy - Jobb
- RMK - I väntan på bussen
- RMK - Räddningspatrullen
- Showtek - FTS (Fuck The System)
- Chris Brown - With you
 _________________________________

Det är typ dom som går runt runt i mina högtalare ;F
________________________________________________

Idag började vi halv 9 med kursprovet i historia somsagt, och det gick åt helvete!
svarade inte på en enda ynkla fråga, skrev bara i tidslinjen, så det är ju lika med ig,
men vad kan det hjälpas? Det var för svårt för mig ;O precis som allt annat är, som har med skolan och göra!
haha aja^ skitsamma får nöja med med ett G i historia iaf  ;/ men vad gör det om 100 år? nada.

Emelie var nästan lika dålig som mig, så vi blev klar superfort, fast vi fick sitta kvar ett tag innan vi fick gå ;(
men det gjorde ju inget, löste vi endå ;) jag fick massage, skönaste på länge! finns inget skönare än massage ^^^^ ;D så om någon känner sig sugen, så välkommen! :) haha aja sen fick vi gå typ halv 10, då tog vi bussen till mig åt lite tårta, kladdkaka o chilinötter :D haha jävla tjockisar vi är, går bra för oss! ;) haha
aja sen var matilda klar med sitt prov så, då vare bara för oss att ta bussen ner till sibylla, åt lunch där, och är fortfarande mätt som jag vet inte vad :| blev så mätt att jag fick ont i magen :/ fast det kanske inte är så konstigt, haha aja sen gick vi tillbaka till skolan, letade på anna-karin, för matilda sa att man inte behövde gå på samhälle om man pratade med henne, så det gjorde vi :F fast hon hade lunch, så vi fick sitta och vänta som nå tattare, men det var det värt, för sen fick vi gå ;F eller ah plugga hemma^ fast det vet vi ju hur mycket det blir av med det^^  naaada! Jag är så äckligt skoltrött att det nästan är läskigt, haha aja, vi gick ner på staden, gick en liten sväng så träffade vi min mor och ems mormor ;F stog där ett tag, sen blev det bussen hem för min del och nu sitter jag här och dör typ?

Vi skulle åka och handla allt tills min födelsedag + lördag :D men blir det av?
svar nej, så jag dör väl här istället,
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0