Tjing på er!

Vad säger ni om vädret idag?
Jag säger såhär; äckel jävla kuk väder!!!!! fan vad arg jag är!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@
fast jag insåg att det inte hjälps att jag är arg och klagar, det blir inge bättre väder för det!
Man får helt enkelt leva med det!
Precis vad vi gör också, kvällens planer gick åt skogen, rent sagt,
så vi fixade det med att vi är här ikväll jag + mina flickor!
och det blir alkoholintag^ =)
________________________________________________

Igår efter skolan tog jag, matilda, emelie och sara oss till eken, köpte lite godis sen blev det till staden en sväng och sen hem, sen tillbaka till staden vid 4, träffade monk, sandra och emma (: så gick vi och träffade Alex & Ronny! ;D;D fixade alkohol, skööönt! nu är lagret påfyllt ;) så det ska räcka ett bra tag! haha
aja sen ringde min far och det blev asien kitchen med far, ylvie och sandra ;) myyyys, gott! hihi.
Sen 10 bussen hem.. ^^
___________________________

HOPPAS! :):) Jag skulle bli världens lyckligaste på denna jord! :)
Puss och ha en trevlig kväll mina fans ;) haha. 
_________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0