Skolan / historia

Nu har vi historia igen, väldans intressant, gör så mycket som ingenting som har med skolan att göra, sitter och läser lite bloggar osv, väntar på att få gå till lunchen om typ 40 min? sen har vi samhällsprov och sen slutar vi :)
och jag och emelie tog till samhällspapprerna igår kväll när vi kom hem och läste och fick in i huvve! så nu ska vi nog få ihop ett G :)

Igår slutade vi 20 i 12 :) så tog jag och emelie bussen till staden, kikade efter en pressent till Cinizen, och efter en stund kom vi på världens bästa idé, världens finaste pressent ;D så det köpte vi, och sen åt vi lunch på husman och sen blev det bussen till mig, eller jag tog bussen emelie gick och fixade med min pressent (a) sen kom hon till mig så fixade vi med pressenten, och gissa vad vi gjorde?  Vi målade en tavla!! Jag och emelie tog tiden & energin till att måla en tavla helt frivilligt, det är helt otroligt :D haha, och tuuusan vad bra det blev! jag lägger in en bild sen när jag kommer hem :b helt sjukt vilka dolda talanger jag och emelie har ;) i alla fall när målningen var klar, tog vi fram vattenpipan en stund, och jag diskade, eftersom inte min mor är hemma så fick det bli mitt jobb, sen sprang vi ner till ica och köpte en blomma :) så bussen hem tilll Carina :) blev tårta osv, så var alfons & tottsi där, soooethundarna :) lägger in bild sen.. och jag tror Carina blev rikigt glad för tavlan ;D och det tyckte dom andra också, har redan en beställning på 3 st ;) haha, min och emelies nya framtid?
Haha aja, sen var vi kvar där till 10.. gick förbi hemköp innan bussen gick och köpte hamburgare, bröd och dressing ;D huhu, så när vi kom hem till mig flippade jag burgare och emelie läste samhälle högt, så nu sitter det fast! ;D får vi hoppas^^  haha aja sen somnade vi typ 12? :b
_____________________________________________________

Imorse började vi inte förens 10.10 men nej min väckarklocka ringde 07.10!
var skapligt segt att kliva upp, men det funkade, klädde på mig fort och tog bussen till tandläkaren, allt var bra, och den 5 augusti på min bästa väns födelsedag ska rälsen ur!!! bra eller dåligt? Jag vet faktikst inte, mest läskigt tycker jag, men det blir nog bra, eller nej det kommer det inte bli!

aja sen bussen hem åt frukost med Emelie på typ 15 min, sen bussen till skolan :b
och nu sitter jag här, och typ dör?
Nu är det 25 min kvar till lunchen, ska väl träna lite på provet nu,
vi hörs! :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

ville bara önska en bra dag
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-27 @ 11:14:00
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara :)

2008-05-27 @ 11:20:06
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0