Pjong! : )

Jag har ju halkat lite efter med skrivandet, men det kan ju lätt bli så,^

Iaf i torsdags fyllde jag 18 somsagt!
Så efter skolan kom mina vänner hit, så åt vi smörgåstårta + princesstårta osv =)

Igår; hade vi orientering med skolan i hemlingby, den började 13 och vi var klar 14, det gick åt helvete för mig och Emelie :D haha, vi trodde att vi skulle få gå med Simon & Matilda också, men neej vi fick gå åt ett håll och dom åt ett annat, och de slutade med att jag och emelie komfram utan en enda jävla stämpel! haha, eller vi hade två men det var fel stämplar, vi skulle ha vgstämplar, men vi hade hittat mvgstämplar, orientering är inget för oss! ;D fast det var skoj ändå =) iaf sen blev det bussen hem så
kom min faster + hennes man och hans barn o hans vän hit :b så åt vi tårta osv :b
sen kikade vi på talang ;D tusan vad söt kinesDavid är! Hoppas lätt på han! =)
haha aja sen tog jag och Emma 10 i 10 bussen till Sandra :b
satt på altan, rökte lite waterpipe, men sen blev det så äckligt kallt, så vi gick in och kikade i avslutningskatalogen för alla 9or ;'D och åt jordgubbar&socker (: sen tog jag och emma 1 bussen hem..

Idag; vaknade för en sådär en timme sen, åt frukost, nu väntar jag på att ta 1 bussen till staden, ska inhandla lite saker, sen hem och duscha och fixa, för med 4 bussen kommer mina vänner ; D
så ska vi äta mat! (: eftersom jag fyllt år^^ och sen ska vi såklart kika på melodifestivalen grejsen som är ikväll ;)
och dricka lite alkohol, och 20.00 åker min mor!
det är fan tragiskt, hon ska ändå bort till Tunisien ;| i hela två veckor!
Så nu blir det jag + min katt som får klara oss själva!
Men det ska nog gå fint ;)
Fast jag måste erkänna att jag är äckligt avis, jag vill också åka ;|
Hade det inte varit allt med skolan just nu, hade jag lätt följt med, men det går ju inte ;/
fast äcsh om 51 dagar åker jag & Emelie till Bullan ;)
Ne nu hade jag inget mer för tillfället,

Bilder finns på min bdb; Jennifeeeeeer
för er som inte visste och för er som är nyfikna ;b
haha aja hejdå! =)
______________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0