Livet rullar på som det ska helt enkelt :)

Yes, det gör det faktikst nu, för en gångskull, vilket känns dunderbart! =D huhu

Jag är utvilad! inatt sov jag i närmare bestämmt 11 och nästan en halv timme timmar!
Jag förstår inte vart tröttheten kommer ifrån..  menmen det är bara bra (:
Jag är ledig idag som sagt, otroligt skönt! Kan inte bli så mycket bättre för tillfället!
och ett stort + till vädret, fast jag pratade med min mor nyss och hon sa att det var kallt ute ;O
menmen sol iaf! :D och jag har inga planer på att gå ut något än..
snart kommer min mor hem, hon har köpt nät, til balkongen, vi kommer ha Sätras fulaste balkong, men det kan inte hjälpas! min katt vill jämt ut på balkongen, men hon kan inte vara där om man inte står och kikar vad hon gör, för hon har redan ramlat ner till grannarna två gånger..  så nu har hon väl en sådär 4 liv kvar?
men från och med idag kan hon vara ute så mycket hon vill! Om det blir bra med det där jälans nätet..
och ett till stort plus är att det äntligen börjar bli ordning här hemma, efter rustningen o allt, vilket känns jätte bra (:
jag väntar på min garderob och sen en resa till ikea sen ska det vara fint i mitt rum med :b
haha aja nog om lägenheten.

Idag ska jag njuta dagen, sen ner på staden en sväng, planera helgens planer lite mer och sådär,
nu ska jag göra annat!
puss

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en toppen dag!

2008-05-15 @ 12:16:13
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0