Lista


Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktskräm, Lypsyl & Handkräm (:
Äter helst till frukost: Lätt en frukostbufé på något hotell (: men jag äter en banan eller hårdmacka med ost :F
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Inte tusan vet jag, som i Bulgarien typ ;D
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i:  Jag trvis i Sverige (:
Såhär många muggar kaffe har jag druckit i streck:  Dricker inte kaffe,
Ser helst på TV: Andra avenyn, efterlyst och "du är vad du äter" :D
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: hum vad svårt, måste tänka ;O
Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild/kändis: Har ingen speciell sådann, men en hundrig för Måns hade ju inte vart fel ;) haha!
Om jag vann en miljon på triss skulle jag:  Bli jävligt glad! =) skulle fortsätta leva som jag gör, spendera på det jag redan gör, typ? Fast en 2a i stan hade inte suttit fel! (:
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Usch!
En maträtt som skulle ätas varje dag året om: hum, spaghetti & köttfärssås ;D mums!
Om du fick ångra nåt du gjort i livet, vad: men vad svårt ;O finns nog en hel del om jag skulle tänka efter, men förtillfället ångrar jag att jag valde så mörka tapeter! :( blir deprimerad av dom!
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol: bara värme och ingen sol ? :S huh? Jag gillar julafon så det vill jag inte ta bort, fast vadå skulle de regna hela sommaren om jag tog julafton? Då blir jag ju tvugnen och ta bort julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0