kul jävla jul

Det blev inget handla för vår del, av någon anledning, det blir av imorgon istället :)
fast mor min kom ju somsagt med med 4 fulla kassar med mat, till torsda + lörda :b
fast det fattas en hel del som blir inhandlat imorgon :)
När mamma kom hem hade hon med sig en pressent, till mig från hennes vän (:
det var en soet liten katt till nyckelring :b och ett vackert kort :) tackar.
________________________________________________________

Jag sitter och tänker lite här för mig själv, hur det ska gå för mig + mat under dom två veckorna jag är ensam hemma? Jag har inte en aning jag, fast det borde ju gå bra, jag menar jag klarade mig ju fint i sommras under dom veckorna jag var ensam.. :b fast då åt jag ute typ varje dag, menmen det ska nog gå fint! ska skriva ner allt som ska handlas imorgon bara, som jag lätt kan tillaga ;D haha
aja det blir i alla fall såhär,

på torsag fyller ju jag år, och då efter skolan blir det smörgåstårta + princess tårta här :D
och på lördag blir det storhets middag här, med innehållande, fläskfilé, potatisgratäng, bea, rödvinsås, sallad och vitlöksbröd :D det var vad jag ville ha, och så blev det! :)
eftersom jag ville ha både det och smörgåstårta fick det bli båda :b och det löstes ju fint.. ^
Jag hoppas det passar er flickor! ;D huhu
Sandra frågade mig idag om vilken tid det blir osv, och det har jag inte tänkt på, men 4 låter väl bra? lär höra att det passar med alla :b alla^^  låter som hela Gävle ska komma på kalas! haha aja
det blir nog bra ^^
__________________________

Jag vill inte fylla 18 ;/ fan va tragiskt, tiden går så äckligt fort :S det var ju nyss 17 års kalas ;O
skrämmande fort, jag skulle bli glad om det var 14 jag fyllde igen^^^^ :b
men ajja ingen idé och ens tänka tanken, åldern går inte att ändra på, aja skitsamma :P
____________________________________________________

Tusan känner jag bara, blir äckligt irriterad på att vi har idrott imorgon på strömvallen halv 9 till halv 10, och sen hål till 12.40!!!!! 3 jävla timmar, för att sen komma tillbaka till språk + ekonomi, värdelöst kallar jag det för!
så då känner jag såhär, som förra veckan att det skulle vara storskönt med en sovis imorgon, fast kikar jag frånvaron, ändrar jag mig snabbt, fast varför bryr jag mig ens om den ? :S bryr mig ju inte om något annat iaf.. menmen vi märker imorgon hur det står till med mig, antingen är jag duktig och hittar energin, går upp, fixar mig, tar bussen, går dit, är med och sen åker hem! och väääntar.. kul jul säger jag!
__________________________________________________________________

Nu ska jag typ sova?
Denna dag har nog varit den mest värdelösa på länge, helt jävla, jag vet inte vad, uuuusch, äckeldag!
Hoppas att morgondagen är bättre..
Puss på er iaf och hoppas allt är bra med er!
Godnatt /
____________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0