Jag är usel på dethär,

Haha fan vad dålig jag är, det är nästan tragiskt, jag har inte skrivit här på år och dar känns det som, förstår inte vad som hänt, fast det har faktikst inte funnits någon tid till det, livet har rullat på stort den senaste tiden..
Idag är det redan den 11 maj! det var ju nyss några dagar innan sista april ;S fattar verkligen inte vart tiden tar vägen, det är läskigt.

Jag skulle ha skrivit dethär för länge sen, men som man säger bättre sent än aldrig! ;)

Sista april var jag och mina vänner hos emmas moster Yvonne (: det var väldigt trevligt, vi hann inte ens se någon eld, vi hade trevligt nog och ville inte förflytta oss, när vi väl gjorde det var klockan 02 så då var det försent, ovanligt att vi är sega ;O ;) haha aja trevligt hade vi i alla fall.

Övik fick sig ett egen inlägg ;b

Nu ska jag ta och berätta om mit liv lite o kort, vad som hänt sen vi kom hem därifrån, på kvällen tog vi oss till boulognern och rökte vattenpipa & njöt av vädret ;F i tisdags åkte min mor till Sthlm, jag emelie och hennes mormot åt kebab på kungshallen ;D sen tog jag och mina vänner tog oss till boulognern, satt där, rökte vattenpipa och njöt av vädret, igen ;F i onsdags hade vi nationella i matte som alla andra, och det gick ju åt helvete! usch det var ju svårt :S fast jag får skylla mig själv, jag hade inte öppnat boken något heller aja, sen slutade vi och då gick jag matilda och emelie till staden, till Java och fikade, eller ah jag drack apelsinjuice ;F sen efter nån timme gick jag o emelie och åt tacos på sombreros ;D efter det och då tog jag och emelie bussen upp på sörby och lekte med Tottsi & Alfons :D det är två jätte sooeta chiuaua hundar ;D vi var ute och gick med dom i nästan två timmar (: myys! sen lämnade vi sötnötarna och åkte till staden. I fredas var jag hos min far, vi grillade kött och kikade på talang (; det var myys! Rmk är äckligt bra ;) jag röstar på dom! haha aja sen åkte jag hem. Och nu till igår;
Pappa kom och hämtade mig, så åkte vi och hämtade Yllvan, sen handlade vi lite på ica, och så åkte vi ut till först bönan och köpte fisk ;F sen till Engesberg :) satt oss på en filt i solen och åt böckling, bauegette, marabou o passionsoda :F haha myys vare iaf! och jag fick färg! :D eller färg och färg, min vita hud blev ett smått mindre vid på axlarna ;D haha aja sen åkte vi hem vid 4, jag duschade & fixade sen tog jag 6 bussen, mötte Becka på bussen, sen hoppa emelie på, på öster (: så vidare mot Forsby!, till sandra (: emma o hon var där, så satt vi oss ute på altanen :) väldigt myysigt! vilken nostalgi ;D sen inhalera vi alkohol o rökte vattenpipa ;F sen kom två pojkar förbi en sväng och sen kom monkan o hennes bror förbi :b och tillsist kom Inger & Bo! =) vilken trevlig kväll! ;D och det var ju crusing som sagt, men självklart vi, sega som vi är, blev det inget kika på bilar för oss, eller vi skulle väll inte just kikat på bilarna, men befunnit oss på staden, men vi hade så trevligt där, så vi blev kvar där till 1 bussen :b sen åt vi mat på donken^ vi är så jävla risiga, men kul har vi! ;) hahaha, aja sen sista bussen hem ;)



Nu har jag nyss duschat, väntar på far & Ylvie,
skulle egentligen till Persson med Emma,
men nej dom ringde och nu ska dom strax hämta upp mig
så ska vi ut i det vackra vädret och äta någonstans (:

Hinner inte skriva mer,
fortsätter sen (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0