Jag är så jävla sämst på dethär! ;F

Fyfan vad jag är dålig på att uppdatera, borde skämmas! Fast det är faktikst tidens fel, det har inte hunnits med rikigt att skriva, tänkte berätta om lördan :b (det får ett eget inlägg)

Jag + mina vänner, (Sandra, Emelie, Monica, Emma, Matilda och Ying) var här, vi åt mat och sen efterrätt, och jag fick pressenter ;D väldigt fina! fick en student drinkbok + en toblerone + alkoholspel tärningar av Matilda ;D två svarta hum vad dom nu heter, coctail?glas av Monica & Ying + väldigt fina rosor :) av Sandra och emma fick jag två shotglas, en liten doolyes :D(A), en glasflaska med rabarbervodka + blommor :) och dom har tydligen en till present, som emma glömmde hemma ? :P så av Emelie fick jag ju det världsfina halsbandet :) Iaf, sen blev klockan halv åtta och min mor tog bussen till stationen (hon är i Tunisien nu) och vi började med alkoholen (:
sen kikade vi på melodifestivalen, eller bara tre bidrag, island, ukraina & sverige såklart, dom andra sög ju väre än mig på att sjunga och då äre illa! och så dansade vi, spelade spel och hade trevligt :) sen framåt 1? tog vi bussen till staden, kikade en sväng och sen blev det sista bussen hem för oss alla.. :b
_________________________________________________________________

       
      Lite bilder sådär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0